Anthony Veder

Shipsphotos sorted by Company.
Fulcootje
Berichten: 86
Lid geworden op: zo 04 apr 2010, 04:55
Locatie: Zeeland

Re: Anthony Veder

Bericht door Fulcootje »

Beste Leo

Helemaal niets, behalve dat ik ze vanaf een AV schip heb gespot.
Ik zit met beroeps geheim en met een gaszone aan dek waar geen foto's gemaakt mogen worden, dus probeer dan maar eens wat tevoorschijn te toveren. Ben ook niet van plan om het hele gasvak hier te gaan uitleggen ofzo, daar zijn boeken voor.
Dus helaas als je wat anders had verwacht, dit is wat ik je voorschotel en meer niet.
Na een week ten anker hierzo is dit wat ik dan zo'n beetje meemaak zeg maar, tenminste iets wat ik naar buiten kan brengen. Zit ondertussen bijna 3 weken aan boord en heb daarvan 3 dagen gevaren, soms is t rennen soms is t stilstaan.
En stilstaan is t dus ook weer vandaag, en wie interesseert t verder dat ik met papieren bezig ben, dat ik de plant maar weer bijslinger om op temperatuur te blijven voor t geval we eerder naar binnen mogen. Of dat er onaangekondigd bootjes langszij komen met vaten olie of weet ik wat, dat we gewoon bezig blijven en onderhoudt doen. Mij interesseert t in ieder geval niet, dat is gewoon dagelijkse bezigheid.
Maar het volgende wel, vind ik zeer interessant. Was alleen onverwacht dus had mijn camera nog niet opgewarmd.

De Mighty Servant 1 komt voorbij met de west Linus aan dek. En aan de andere kant passeert de Taitar no.2
MightyServant1-en-WestLinus.jpg
MightyServant1-en-WestLinus.jpg (69.25 KiB) 7339 keer bekeken
BIG-006a.jpg
BIG-006a.jpg (59.94 KiB) 7339 keer bekeken
BIG-012a.jpg
BIG-012a.jpg (64.67 KiB) 7339 keer bekeken
Alleen nu twijfel ik wel of ik mijn berichten onder de juiste topic plaats. Misschien moet t hele Anthony Veder verhaal hier ook maar weg dan, en zet ik mijn verhaaltjes en plaatjes wel ergen anders.

uh niet doen aub ( ;) afz. Huug
Groeten Fulco
jan stolp
Berichten: 24
Lid geworden op: ma 12 jan 2009, 17:33

Re: Anthony Veder

Bericht door jan stolp »

De grote roerganger zal wel ingrijpen als het hem beter lijkt. ;)
Ik geniet er in ieder geval wel van....
Dank voor de inspanningen.
Jan
leonieuwpoort
Berichten: 26
Lid geworden op: za 13 apr 2013, 22:21

Re: Anthony Veder

Bericht door leonieuwpoort »

Beste Fulcootje,

Omdat die laatste scheepsfoto's van jou dezelfde
kleuren hebben als de Antonie Veder schepen dacht ik
dat ze bij AV een andere koers waren gaan varen.

Verder , mooie schepen en mooie foto's , mooie omgeving .

Goeie reis verder , groeten uit Hoek van Holland , Leo
shipwis

Re: Anthony Veder

Bericht door shipwis »

[quote="jan stolp"]De grote roerganger zal wel ingrijpen als het hem beter lijkt. ;)
Ik geniet er in ieder geval wel van....

en ik geniet er ook nog steeds van hoor Fulco
grtzzz, pete
Huug
Beheerder
Berichten: 1991
Lid geworden op: do 08 jan 2009, 15:41
Locatie: Arkel

Re: Anthony Veder

Bericht door Huug »

Wij genieten er dus allemaal van en zijn blij dat er mensen zoals Fulco ons mee laten genieten vanuit verweggiestan.

Helaas had ik het berichtje te laat gezien. Bij deze liggen we dacht ik weer op koers. ;)
Caelum non animum mutant, qui trans mare currunt

Afbeelding

Huug
Plaats reactie