NIEUWS // NEWS

Shipsphotos and data from different Photographers and Locations.
binnenvaart
Berichten: 346
Lid geworden op: ma 31 mei 2010, 19:12

Re: NIEUWS // NEWS

Bericht door binnenvaart »

Die Schleuse in Kiel-Holtenau war nach einem Unfall am Montag nicht passierbar. Drei Frachter waren über Stunden in der Schleusenkammer gefangen.

Schleuse in Kiel-Holtenau nach Unfall wieder in Betrieb
binnenvaart
Berichten: 346
Lid geworden op: ma 31 mei 2010, 19:12

Re: NIEUWS // NEWS

Bericht door binnenvaart »

Der Bau von Kreuzfahrtschiffen ist eine teure Angelegenheit. Nach Angaben von „The Points Guy“ können moderne Kreuzfahrtschiffe zwischen 500 und 900 Millionen Dollar (450 und 815 Millionen Euro) kosten

Das passiert mit Kreuzfahrtschiffen, wenn sie ausgemustert werden
binnenvaart
Berichten: 346
Lid geworden op: ma 31 mei 2010, 19:12

Re: NIEUWS // NEWS

Bericht door binnenvaart »

UPDATE - Een vrachtschip met twintig bemanningsleden aan boord verkeerde woensdag in moeilijkheden voor de kust van Bretagne, zo heeft de Franse prefectuur gemeld.

Vrachtschip in moeilijkheden voor kust van Bretagne na brand aan boord, opvarenden geëvacueerd
binnenvaart
Berichten: 346
Lid geworden op: ma 31 mei 2010, 19:12

Re: NIEUWS // NEWS

Bericht door binnenvaart »

Op de Zwarte Zee is een vrachtschip op een zeemijn gevaren, zegt de Oekraïense grenswacht. Het zou gaan om een schip dat vaart onder de Panamese vlag.

Live oorlog Oekraïne: Vrachtschip raakt mijn op Zwarte Zee, twee gewonden

Zeker twee personen zijn gewond geraakt toen een vrachtschip een mijn raakte op de Zwarte Zee.

Oekraïne: vrachtschip in Zwarte Zee op mijn gevaren
binnenvaart
Berichten: 346
Lid geworden op: ma 31 mei 2010, 19:12

Re: NIEUWS // NEWS

Bericht door binnenvaart »

Ruim twee maanden geleden werd Israël opgeschrikt door de zwaarste terreuraanvallen sinds de oprichting van de Joodse staat. Sindsdien is er een bloedige oorlog met Hamas ontketend in de Gazastrook.

LIVE | Maersk laat bijna alle schepen weer door Suezkanaal varen
Plaats reactie