Goeie avond Huug en Hugenoten
Dat benne weer mooie plaatjes zeg, zie t nu pas. Was even een tijdje offline zeg maar.
Het www werkt niet echt mee hier aan boord, 4x per dag het zootje opnieuw opstarten en dan hopen dat je een uurtje internet hebt. En aangezien ik al een aantal weken niet meer gerookt heb, ga ik me daar niet over opwinden, anders sla ik misschien die hele kast nog eens aan gort en hebben we helemaal niets meer
Geintje hoor, t gaat best nu zonder peuk in me hoofd, het begin was wel ietsje minder.
Maar we hebben ook niet stilgezeten in de tussen tijd natuurlijk.
We hebben maleisië gezien, waarvan een haven Pasir Gudang gelijk achter Singapore. Dus tja daartussen niet veel tijd met een zeereisje van 3 uurtjes door de straat. Singapore ook eens het SHELL eiland van dichtbij bekeken, geloof dat we nog een keer Indonesië tussendoor hadden en weer een Maleisië naar Indonesië.
Afgelopen zondag ben ik nog flink verbrand in t zonnetje, die zo'n beetje dezelfde declinatie had als wij op noorderbreedte zaten, dus die was behoorlijk fel. Maar ja weet je in elk geval waar de zondag voor staat
Nou op dit moment komen we van Indonesië waar we eerst hebben gelost om vervolgens 7 mijl verderop weer een heel klein partijtje te laden. Zat er ook in een paar uurtjes in natuurlijk, en hoe en wat precies moet je mij ook niet vragen, waarom breng je lading van Maleisië hierheen, en laad je vervolgens een zelfde lading 7 mijl verderop weer terug naar Maleisië. Je weet t er wordt geld mee verdiend, dus waarom zouden wij ons daarover de kop breken.of hoe zeg je dat ook weer.
Nou ja met mijn Bitumen verleden viel me nog wat op, deze boot komen we vaker tegen, ditmaal was t bij Pasir Gudang, en volgens mij is t ie voor Bitumen

- PasirGudang-019.jpg (85.04 KiB) 8506 keer bekeken
De PATALYA heet ie, en er staat geen TBS in de pijp maar wel iets dat er op lijkt. Vervolgen op SHELL eiland bij Singapore kwamen we deze tegen

- SingaporeShellBukom-006.jpg (92.9 KiB) 8506 keer bekeken
ZHEN ZHU WAN dat kan niet missen natuurlijk. En trouwens hieronder de headquartes op t SHELL eiland, is ook niet verkeerd, leuk Spotters plekkie

- SingaporeShellBukom-011.jpg (65.07 KiB) 8506 keer bekeken
to be continued