Het is alweer bijna een jaar geleden dat ik hier wat plaatste. Gelukkig doet mijn inlog het nog.
Alleen Fulcootje is ondertussen wel Fulco geworden

Helaas zijn we al lang niet meer in Singapore of omstreken geweest. Voorlopig hebben we een abonnement op de Yangtze rivier dat steeds met stilzwijgen verlengd wordt. Ik had wat plaatjes gemaakt vandaag voor t eerst sinds tijden. Meestal zit t weer namelijk niet echt mee voor foto's hier.....Nou ja weer......industrie valt niet onder weer, nog steeds niet. De plaatjes houd je ff tegoed want dat apparaatje ligt even aan het infuus.
We hebben ook weer een leerling aan boord sinds een weekje, die kijkt helemaal zijn ogen uit

Het is een constante stroom van duizenden bootjes beide kanten op en er komt geen einde aan. De loodsen zijn hier allemaal gewapend met illegale laserpennen. Dat is hier een extra hulpmiddel in navigatie en communicatie. Een kleine greep uit de Yangtze rivier, ook binnenvaartschepen liggen er genoeg op de plank, dus bestel maar... Okay tot de volgende maar weer......over een jaar. Of een paar dagen.